Wednesday, September 29, 2004

Mariana n Carlos

Tadi masa lepas hantar Tan kt LRT, on d way nak patah balik gi ofis, ofismate call, x sempat nak angkat. Dlm hati dah agak dah mesti ada something psl pelakon Telenovela, The Gardeners Daughter. For ur info, aku tak penah miss citer tu, aku suka giler tgk muka heroin dia yg nama sama mcm aku tu, si Mariana n member dia Vanessa.
Anyway, aku pn selamat la sampai ofis kul 9.09 pagi. Sorry la lambat jam siot, ari dah la hujan, nak hnatr bf kt LRT lai, n bla bla bla. Sampai jer ofis, akak yg call aku pn terus ajak gi BMG ( dept utk brand program). Yes, yes depa semua ada kat sana. Sampai jer aku tgk Carlos Torres n 4, 5 ekor jantan yg semuanyer hensem mcm sial. Aku cari mana la si Mariana ni, sekali nampak pompuan rambut coklat ala kuning gitu, hidung mancung giler, minah tu sibuk jer kt PC tgh open acrobat reader, amende la dia buat.
Akak tu suruh staff kt situ amik gambar aku berdua ngan Micheal. OK gak mamat tu peramah, dia mmg pandang mata org tajam giler, masa amik gambar tu dia pegang belakang aku n akak tu sklai, lucu plak, coz tgh2 amik gambar tu, ofismate aku sempat lai ckp "mampus la kalu laki aku tau" abis tu nak buat mcm mana, spontan jer dia pegang belakang. Takpe tak kena kulit pn.
Pastu baru la pegi kt tpt Mariana, dia mcm bz giler kt PC, apa2 pun dia sporting la n senyum jer masa nak amik gambar, sempat la cakap "Hi, Mariana, my name Mariana's too. hehehhehe. Dia pun gelak jer "ok". Lawa giler minah tu, mcm anak patung.
Diaorg dtg coz ada screening, smlm Mariana nyanyi lagu tema citer tu ngan Carlos, siap kiss mulut lai. Mcm couple betul jer.
For ur info aku lai tinggi dr Hero dia tau.
OK la, lepas ni nak turun bawah tgk diorang lagi. Adios


Yes yes, aku baru jer lepas bergambar, peluk, cium semua ngan Mariana. Dlm ramai org, terjumpa lak 2 ex school aku. Adik beradik. Ramai gak yg dtg tadi. Mariana nyanyi Live, tapi aku miss coz turun lambat. Member kata suara dia mmg best giler, walaupn xder music.


No comments: