Wednesday, September 01, 2004

Guess What ?????

Guess what,.... I met someone whom Pony talked about. Hari Sabtu baru ni gi Sg Wang Plaza. Ramai giler manusia. Tapi dlm ramai2 manusia, aku nampak sorang minah ni, mcm kenal, tapi sbb tak pakai tudung aku jd conpius jap. Tak kira nak tegur gak, kalu salah malu. Tapi mmg betul pun budak PM sekelas ngan kita.
Aku jumpa Kak Pah, mmg totally different la. Dia pun terkejut beruk. Ranggi siot. Anyway, dia skang tak kerja lai, tgh cari kerja, Kak Yan pun duk kt umah jer. Dia guna no tel yg sama. Apa pun saper yg ader kerja kosong call la dia. OK itu sajo

2 comments:

mariana said...

x der la ranggi sgt. Yg terkejut coz free hair jer, kalu K.Yan, xpe dah biasa tgk. Rambut jer kot, dia straighten. Aku rasa la.
Lupa lak,..apa yg Rizal ckp kt menara???

mariana said...

Tak tau la pulak. Nak tanya budak ofis aku boleh, tp org kt sini byk guna vb,asp,n com. Aku tak rasa depa mahir. Hari tu ada la gi training. Nanti aku tanya.