Thursday, September 16, 2004

ENGAGEMENT

Best sesangat smlm coz dpt mkn udang besar lengan (lengan baby, heheheh). Tapi lai best coz Mr Anatanoe dah balik. So tak yah la belanja mkn kt KJ Seafood yer. Skang ni tgh pikir nak masak apa udang2 yg byk tu. Mlm ni masak gulai la. Mak awk masak best. Thank You.

Kak Shima, Syikin yg bdn tembam tu ker? Best nyer kerja kerajaan, tapi kerja kurang la sket, x mcm swasta. OK la utk org pompuan kerja kerajaan ni. Hmm ari ni Mala dtg sini dating ngan pakwe dia, x sempat nak jumpa. Lain kali dtg Sabtu/Ahad baru boleh kura sama2. Lepak umah Ila ker. Ila,.. Mok Uda aper citer?? Mijun ada gi Shah Alam lai tak??

Aku tunang ari Raya ke3 ni. Malas nak ckp takut x jadi. Tapi Insya Allah la dlm raya ni gak. Theme color pink lembut, hehehehhe. Kesian Mr Anatanoe kena pakai baju pink, kah kah kah. Bapak aku pn tak nak pakai. ape la x sporting langsung bapak aku ni. Mesti korang pelik kan, tapi mmg kalu kt Kelate tunang kita kena dtg gak, kena beli cincin lai kt depa. Emmm begitu la sptmana yg diberitahu oleh mak aku. OK WISH ME LUCK......

15 comments:

Anonymous said...

INSYAALLAH DENGAN KEIZINANNYA MAKA KITA AKAN BERTUNANG DIHARI RAYA 3.....persiapan pun dah 55% siap..pastue mmmm tinggal tunggu kahwin sahaja hehehehehehehe

by ANatanoe..

Shima said...

hehhe..xtau nape asyik nk tsenyum je...anyway...good luck 2 both of u! heheh

mariana said...

Kalu tersenyum sorang2 mcm kerang busuk ler. Nape lak, apa yg kelakarnyer. heheheh, Rizal gi buat haji ker lama sgt x dgr berita.

mariana said...

sori naik lori. Ooo engkau 3, aku 7. Banyak ler. Benda nu, hmm hmm tak elok nak dibincangkn disini. Klau Mijon bape la agak nyer?????

Shima said...

hehe..bkn senyum malu tp senyum yg agak2 nk ketawa. xde..kshima tringat smthg. mmmm..apalak kshima malu nk ckp kt mr rizal..xpelah..kitaorg ada plan sndiri. hehhe

mariana said...

Apa yg something tu?? Baik Kak Shima ckp.Mesti psl saya kan. Ckp la cepat.

Shima said...

eh bkn la. jgn salah sanka. tidak betul sama skali. betul..kshima x tipu! ;)

mariana said...

Berangan la tu... Kak Shima pn tunggu org masuk minang. Ala, k.shima senang jer, saper cepat dia dapat. Itu sajo

Shima said...

siapa cepat dia dpt? hish..blh pakai ke idea tu. xnak la..bahaya. hehhe

ya-ummi said...

ana and all frenzz masuk la my blog.

ya-ummi said...

Ha..ha teringat pulak aku di hari pertunanganku....
CINTA TERHALANG... JERAT-JERIT PERCINTAANKU

mariana said...

Hampeh dayah, apa nama blog ko???

Unknown said...

tahniah weehhh...

mariana said...

Weh, jgn ckp tahniah lagi. Cakap ler lepas aku dah betul2 tunang. Skang ni hanya impian n harapan. Manusia merancang, Allah S.W.T yg tentukan.
Lama tak dengar khabar, baru balik umrah ker????

ya-ummi said...

aku punya blog is ummi194.

alamat rumah yah ialah 8-2-22 Pangsapuri Kiambang.
ok dtg tau..