Thursday, August 12, 2004

I'm Back to Office again !!!

Hi aper citer???? Aku baru start keje ari ni balik. Best giler cuti..... siap gi bercuti kat chalet lai, dah lama dah tak mandi pantai. Aaaa best giler. Rasa mcm tak nak balik jer. Aku makin gemuk la cuti ni. Tapi aku tgk Mr Anatanoe mcm tu jer, tak besar tak kecik. Hmm bila la dia nak besar sket.....
Anyway bila nak jumpa korang ek??? Tapi kau tak nak jumpa korang skang coz aku dah gemuk, tunggu aku kurus balik baru leh jumpa korang.

Skang ni nak mulakn operasi diet.... Eh kalu masuk gym berapa kena bayar ek. I mean gym yg ada insructor la..

9 comments:

mariana said...

HAHAHHAAH AKHIRNYER EMAIL DAYAH SUDAH TAK MENGANGGU HIDUP KU LAGI.Aku dah blokkn email dayah, so dayah kalu nak antar email kat aku guna previous email ko ler...

Anonymous said...

mr.anatanoe akan gemuk bila duk kelantan
jd cepat2 ler bawa dia balik sana
klau nak tgk dia besar cepat sikit

pony yg comel

Anonymous said...

cinta kolestrol part 3????
nak buat camner mrs. Pony, dah empunya badan tak jaga makan....hai hai, bye bye ler jawabnyer..kekekeke takdelah..biarlah dia jadi gemuk, esok lusa aku juga kena pasang dua..yahoo bestnyer...

By Anatanoe

Shima said...

Cinta kolesterol n cinta selulit! hheheh...itu kawan kshima yg ckp.

Anonymous said...

tgk tu ana blm apa2 dah ada niat nak psg dua
itu baru gemuk belum sakit lagi
isk...isk...
dunia....dunia

pony yg comel

Anonymous said...

tgk tu ana blm apa2 dah ada niat nak psg dua
itu baru gemuk belum sakit lagi
isk...isk...
dunia....dunia

pony yg comel

Anonymous said...

jangan salah faham...
kita nak pasang dua tue maksudnyer.......apa year??? alah nak amik orang gaji ler hehehehe.. jadi takyahler Ana susah2 nak jaga umah kan..

p/s:nak amik satu lai untuk kepentingan pada masa hadapan hehehehehe and not forgoten kuang2

by Anatanoe..

mariana said...

Tu la Pony,..kalu aku kurus sgt lak, ada org yg makan hati. hehehhe, nanti dia kata aku sengaja kurus coz nak suruh org lain ngorat aku. kehkeh keh

mariana said...

Sbb tu la kita org pompuan tak leh pecaya kat laki 100%. Ini kenyataan, bukan nak menuding jari kat kaum Adam. Sbb tu la dari kecik lai nenek n mak aku pesan, org pompuan walau mcm mana pun kena ada kerja sendiri. Macam mak aku ckp 3 hari lepas "time org sayang xpe la, nanti lama2 kalu hati dah berubah kita nak buat apa, kalu ditinggalkn, dah la keje xde"
Aku bukan nak puji org pompuan kelate, tp mmg rata2 org pompuan kelate boleh berdikari sendiri.
Sbb tu la kalu Mr Anatanoe nak psg 2, aku nak buat mcm mana kan. Get prepare je la.