Thursday, August 26, 2004

Aku, Cat, n Fitri

Smlm hujan renyai renyai di ptg hari, hehheheh.... Tiba tiba kasut aku terputus tali, lalu aku n Cat pergi ke Sogo utk membeli selipar baru. Cat yg mmg minat giler ngan Fitri mencadangkn utk singgah di Maju Junction Zar Jentayu utk berjumpa Fitri. Aku akur shj. Tapi sblm ke Zar Jentayu, aku harus membereskn misi utama aku ke jln TAR iaitu menempah baju kebaya aku di Butik Busana Cinta di Pertama Komplek. Lalu kami meghayunkn kaki menuju tingkat 2 komplek itu. Ketika pekerja butik ingin mengambil ukuran bdn, tiba2 dtg seorang lelaki yg tinggi lampai, berkulit cerah dan berambut ala2 pelakon Jepun. Cat terpana, mulut terlopong, mata bertentang mata, jeng jeng jeng....lelaki iti bersuara "Kak Ila mana, sbb saya nak jahit tepi ni" sambil melangkah masuk.
Heeeehehehe rupa2nyer Fitri AF yg masuk. So xjadi ler gi Zar Jentayu. Aku ckp kat Cat, ha amik kau, nak sgt tgk Fitri.
Anyway, smlm aku Cat n Dayah ada test SPA Gred 41 kt Wangsa Maju. Yg aku perasan budak course kita mamak yg bwk kembara dulu tu.
Well kalu nak tahu Asmanozi n Asrol dah kawin n Akasyah n Raja Shahrul akn kawin raya ke 4 ni.
Itu sajo dari bilik berita.

5 comments:

Anonymous said...

ana...
asmanozi ngan asrul tu yg mana satu
cuba describe skit
ada sesapa tahu tak kyan ngan sherry buat apa sekarg?

pony yg comel

mariana said...

Asmanozi budak kelate yg trim kening tu n bf dia Asrul yg pendek bawak kancil tu. Ala yg rambut kerinting, kulit cerah gak. Klau ko tgk 2 org tu mcm adik kakak la jugak. Tak penah sekelas ngan aku kot. Smlm jumpa shanorita, dia kerja kt medan mara. Ada gak tanya psl Sherry. Kak Pah keje kat sini, tp asyik tukar kerja jer. Tu yg shanor citer la. Psl Kak Yan lupa lak nak tanya. Pastu Lini kerja sbg manager tuisyen (1st time aku dgr) Sabir keje kt bank.

Anonymous said...

sabir kerja bank mana?
manaer tuisyen tu buat apa?kat kl ker?

mariana said...

Tak tau la pulak. Yg citer kt aku Tan, Akasyah yg ckp kt dia. Anonymous ni En Adnan ker?

mariana said...

Cat ikan pekasam ko mmg best. thank you krn sudi bwk. Tak ler kempunan lagi. Nnati pesan lagi tau.