Friday, August 13, 2004

Dinner with my future sister in law

Smlm aku gi dinner ngan adik Mr Anatanoe skali ngan dia la. Tau tak apa yg tak syok kalu couple ngan org Sabah??? Hmm sbb diaorg bole ckp dlm bahasa diorg yg kita langsung xpaham. Aku geram sbb aku tak tahu apa dia ckp, samada memuji or mengutuk or etc. Tapi saya tahu Mr Anatanoe n sister xde mengutuk,..mmm.
Aku dapat tiket free AF, tapi tak tau nak gi ke tak? Kalu korang, korang nak gi tak.
Satu lai sape dapat surat ujian SPA??? Kalu dapat korang kat mana???

12 comments:

Anonymous said...

surat spa tu dia kata apa
apsal aku tak dapat lak...dia jawatan utk apa
apsal aku tak dapat nie.....
ada ssesapa yg tak dapat gak ker?

pony yang comel

mariana said...

Dia panggil periksa jer. Byk department offer. Ala mcm PTD hari tu gak, cuma yg ni byk jabatan.

Anonymous said...

ada lagi tak tiket free
aku pun nak beli tp ari tu dah abis

pony yang comel

mariana said...

seksyen 5 Wangsa Maju. Sapa yg dapat sama ngan aku. Mr Anatanoe dpt kat Uniten. Baik pegi la. Tapi suka hati ko la.

mariana said...

Aku dapat 2 jer. Cukup ler utk Mr Anatanoe jer. Tak tau lai nak pegi ke tak.

Shima said...

konsert Af? dpt seat ats ke bwh? kalau dh ada tiket free pegi jer. tp kalau xde, mmg xyah susah2 beli. dok umah tgk lg best.

mariana said...

Lai pun stadium putra tu best gak. Ari tu masa tgk muzik2, walaupn seat atas tapi mmg nampak, laipun ada screen besar. Tapi kena gi awal2 la. Kalu tak jam, parking pun xde

Anonymous said...

I'd rather stay home with astro(hehehehehe)
woiittt kita memang nak pi tp bila fikir jem+letih...baik stay kat umah ker or kedai mamak nak tengok AF..Laipun dah tengok wajah2 AF2 secara dekat masa kat dataran Merdeka bersempena dengan Malay Mail Big Walk..

By Anatanoe

Unknown said...

betul2... buat apa kocoh2 ramai2 tu kalau kat ruma boleh tgk dengan aman+close up lagi...

Unknown said...

rasanya yang dah p periksa PTD tak dapat kut surat panggilan periksa untuk jpa... pasal kwn ku yang tak p ptd hari tu dapat tapi tu tak dapat pun...

mariana said...

Aku gi gak PTD, tapi dapat gak surat. Housemate aku pun dapat dua gak.
Anyway utk Mr Anatanoe, kalu saya nak pegi gak, awak nak buat mcm mana???
Laipun yg tgk budak AF hari tu bukan saya tp awak.

Shima said...

kshima nyer dh expired SPA..xdpt ler..n xtau le ada mnta ke x peg tdbir tu. anyway, good luck utk korg smua. sesape yg minta mmg smua dpt amik exam tu. msti ramai mcmm PTD aritu.