Wednesday, November 03, 2004

WHAT'S UP BABY!!!!

Apa citer, lama tak mengomel dlm ni, almaklum la ari Isnin cuti, ari Selasa aku mc, demam. Hari Rabu, aku tgh mengadap depan pc ni la. Bagus gak dpt daging subsidi raya ni. Dpt la beli daging separuh harga, amik kt stesen tv3 kt Peringat. Boleh la buat gulai menyambut bakal menantu. kekekeh.

So, Kak Shima, saper lai yg join buka pose ari Ahad ni??? Boleh senaraikan tak yg dah confirm. Sek 24 kt restoran mana???

Kesian kan pasal Dato' Kak Pah, tak sangka dia buat2. Member dah lama citer yg dia mmg mcm ada yg tak betul sket, n dengki kat Siti Payung, tapi kita still tak nak cayer. Last2 betul gak. Malu nyer jadi dia. Tapi lai malu kalu jadi anak dia. Cian kan
Kesimpulannyer akak kt dept Admin aku citer, jgn derhaka kt mak bapak.

Oh lupa la pulak. Ari Ahad aku n Tan gi KLCC, nak survey cincin, KLCC SALE GILER BABAN. Masa kt TopShop aku jumpa Pony. Dia dah tak keje kt company lama, dia amik HSBC tu. Gaji dlm 2 lebih la. Tapi takde cuti raya. cuti krismas je pjg. Klau korang nak ke mcm tu. Aku, klau dia bagi gaji 5 ribu baru aku nak. tupun aku tak stay lama la. Ish tak dpt ku bayang kan adik beradik kau tgh cium tangan mak bapak kau, tapi kau lak masih kt pejabat, ish ish isk tak nak..........

14 comments:

Anonymous said...

halo mariana,

seksyen 24....ala kedai kat dalam sikit...actually, bukannya gathering besar pon, chume nak buat kita2 ja...

Anonymous said...

lama dah tak post>>>>
kabare semua kengkawan??? apa2 hal dulu, Tan nak ucapkan selamat Hari Raya n selamat berpuasa, maaf zahir n batin pada semua kengkawan...(kalu ada sesape terbaca ucapan ni hehehehehe anda diwajibkan menyampaikan amanah ni pada kengkawan tau)
soriler dah lama tak mengisi artikel kat dalam blog nieee...1 bulan nie asyik busy giler ngan keje networking sampai lupa nak post cite...sampai kat ofis ni pun asyik fikir camner nak settlekan keje2 networking sebelum due date nak sampai masa..ni Tan dah leh post a comment maksudnya keje pun dah semakin kurang skettt..mujur ler tak sampai raya, kalu tak naya lak aku nak buat persiapan tuk tunang di raya ke 3 nieee...
Jadiker nak gathering nieee??? kalu jadi best gak leh kita berbual2, tup2 ada member yang dah jadi bisnessman yang berjaya leh tumpang sekaki hehehehehe...rasanya dah lama tak berjumpa ngan member lama sambil duk bersembang2..start dari keje ni 60% kehidupan Tan kat sini banyak dihabiskan kat ofis, 30% dating(ngan Ana jer jalan2 tue pun tengok mood or pocket money heheheh) manakala 10% lai duduk stay kat umah...entahler start keje ni memang banyak kejutan budaya, malas nak taip kat sini. balik jer dari ofis terus tido, bangun jer terus lak gi keje...semacam rumah skang ni tempat rumah tumpangan sahaja...sebenarnya terasa gak nak jalan2 ngan member tetapi memandangkan masa n wang tak mengizinkan ditambah lai nak kumpul duit tuk tunang ni terpaksaler Tan bertahan..ok gak camniee at least tak lah mati kebuluran esok lusa..

p/s: kalu camniee berterusan baik aku kahwin hehehehehe

BY Anatanoe

mariana said...

Takpe la, nak buat mcm mana, kita bukan bill gates. Biasa la tu, baru tahu susah senag mak bapak kita cari duit. Tapi tunang ni ok lai tau. Bukan byk pun awak kuar belanja hehehe, betul tak???

Anonymous said...

tak betul>>>>
iyelah tue, macamler awak tau saya tak kuar banyak belanja...mmmm maybe bagi orang gaji besar tak banyak belanja, tapi bagi saya ni yang bergaji skala kecik niee nak semput dibuatnya tau... awak lai lah tade apa2 yang awak nak belanja kan???

p/s: bersusah payah ambo nak kumpul duit tau...

By Anatanoe

mariana said...

So, awak nak saya buat apa???????????????????????

Shima said...

mmm...ye la. sian kat pony xdpt raya kat kpg. aritu masa dia call kak shima, kak shima dh ckp kt dia nnti kitaorg kirim kuih raya kat dia. heheh..sian pony.

Shima said...

ana..dpt subsidi daging tu brape kilo? kak shima dpt 5 kilo.

Nandre The Legend said...

hai mariana police butter,

hehe..aku dpt daging kambing gurun...

ana, mcm mana aku nak add link hang atau shima ke kat blog aku nie?

Nandre The Legend said...

ana,

seksyen 24..tu la,,,jalan na pi sekolah keb seksyen 24, kan ada seafood qlate kat situ ...

mesti tau punya...la

mariana said...

Aku rasa mcm tau, yg depan Mesin ATM BSN ke???
Nak tambah link tanya la Kak Shima, aku tak mengexplore kan lai. Aku rasa just add kt template dia jer, coding dia mcm kt HTML kan, betul ke Kak Shima???

Nandre The Legend said...

dajai tekejut aku tgk hang bagi aku chari 3 perbezaan..

cis..ada la seafood kat situ...ada ,..tak tipu punya...

mariana said...

HAHAHAHAHAHAHHA, Bukan ko sorang kena, aku pn, siot punyer email.
Mala, kalu ajak pun conpom ko tak dtg bulan2 pose ni. Betul tak??? Tapi kalu in case terdrop kt sini join la.
Nan, bape org conpom nak join mkn2???

Nandre The Legend said...

mariana,

kita buat makan2 lepas raya la ye...nanti aku plan balik dgn org2 aku untuk buat pelan tindakan nasional ..maybe kita buat program ujng bulan 12 atau awai taun 2005 na...so, semua sekali tggu la ye...

ada la program kita yang kita2 nie je...kita tgk sapa nk join kita alu2 kan...

InsyaAllah jadi kali nie...

Mala nk join skali bule la...sila sila..

mariana said...

OK SET, nanti aku ajak Wan Rusydi skali, ari tu terserempak ngan dia. Ajak jer sesape budak2 PM. OK adios