Friday, November 05, 2004

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Wei korang2 semua, aku disini ingin mengucapkn Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin.
To Kak Shima, Mala, Ila, Dayah, Cat, Pony, Rizal n Nan : Aku nak minta maaf banyak2 kalu ada terkasar bahasa or ada buat korang tersinggung dlm blog ni. Aku pun nak minta maaf kt ex-housemate masa kt 24 n 9 dulu. I love u all n kenangan kt sek 9 mmg plg best. Especially time main masak2 n masa mijun n etc terlompat2 atas katil sbb ada tikus. hahaha. Aku pun ingat lai masa budak umah Nan dtd buka pose kt umah kita. Hhahahah. Abg Min siap bwk makanan lai.
Dulu selalu buka pose kt bilik depan, sambil tgk citer jepun, ingat tak??? Tapi kita sempat pose sekali jer la kt sek 9, coz lepas tu kita pose time cuti kan.
To Romatan Bin Romainor : Kita jumpa balik Raya ke-3 ni ok.

p/s: Ila kim salam kt yg lain ok n Selamat Pengantin Baru.


AKU BALIK MALAM NI, OK LA GUYZ ENJOY YOUR HARI RAYA HOLIDAY, BUBBYEE....



4 comments:

Shima said...

ye..sama2 la kita bermaaf-maafan. tp kenangan masa kt 24 n 9 mmg best. meriah betul bila dok ramai2 kt 24 dulu...cmne la kita blh survive ye time tu.

Nandre The Legend said...

alo siti,

aku pon sama2 la mintak maap bebanyak kat kengkawan semua, biasa la tu..kita nie kan manusia biasa..haha..nanti la kita jumpa plak sekali dgn geng kita plak...

semua yg ada kat sini, semoga berbahagia....Mala pon nak tu jugak hehe...caya la...idup adik mala..

kenangan masa kat itm mmg kita tak bule lupa la...mmg jadi satu zaman yg enjoy dan best la..itu je aku bule ckapakan...

ok

ya-ummi said...

Aku pun nak mintak maaf banyak2 kat kengkawan sume. Semoga persahabatan kita ni berpanjangan dan dengan meningkatnya umur kita ni bertambah matang dan dewasa lah kita. hari raya nanti jemputla dtg rumah..

Unknown said...

huhu...
masa korang zaman2 ss9, ku zaman2 ss11... tapi ku dan tan dapatlah juga merasa saat2 manis zaman ss9 korang tu walau tak banyak... tapi yang paling manis sekali masa bulan puasa kat ss11 dulu, "tiap2 hari bebuka kat masjid besar sebab makan free". ekekekee... dan bersahur kat restoran darul ehsan dengan hidangan nasi lemak lauk telur goreng...