Monday, December 06, 2004

Tahniah Mrs Ila

Chewah... bertambah la bil member kita yg dah kawin ek, tahniah Ila, sorry tak dpt datang, tapi kt umah Shahrul nanti, Insya Allah aku dtg. So, mcmmana majlis smlm, ok tak??? hehehe Shahrul tido kt umah ke smlm, ok tak??? Jgn runtuh katil sudah, bak kata mala jgn cabut sampai besok. Hahahahahah, sori gurau jer....
Anyway, minggu ni minggu last aku keje kt sini, aku dpt cont contract, tapi x dpt benefit, so baik aku blah jer, cukup la 1 thn pengalaman aku keje kt sini. Kalu nak antar email kt aku antar kt policebutter@yahoo.com. Sementara x dpt keje lai ni, aku ingat nak jadi stewardess la plak, sambil2 tunggu dpt Gomen, starting gaji 3 lebih, fuhh lumayan tu, tapi kena asyik fly la. Tapi ok la time muda2 ni dpt tgk negeri org. Hmmm ok tak Mr Anatanoe??? Ni cadangan jer...
Smlm gi Shah Alam, lalu kt umah Ila, aku tgk keta Mijon ada, dia gi tak umah Ila kawin??? Malas nak singgah sbb dah mlm, kita jumpa next week jer la. OK, nanti nak mkn byk2 nasi minyak kt umah shahrul.

17 comments:

Shima said...

haaa? nk berenti ke Cik Ana? lps ni dok katne? ok gak jd stewardess...blh tgk negara org. bkn senang nk dpt peluang cmtu ek!

Nandre The Legend said...

tahniah la jugak kat Ila sabry nie...dh kawen ropenye mike ye..aiiii..sronoknye dh kawen ye, sronok kawen nie sebenornye..nikmat betui yong.amboi Mala, takkan tak bagi chabut sampai pagi...., jgn Mala, tak bule lama2..nanti rosak..rendam lama2 hehe....tapi takpa, skrg nie katil dibuat khas utk tampung heavy duty punya aktiviti, so jgn la takot..ok..

aku nie sronok2 je na..kengkawan, wpun aku tak penah kenai mike ye..slamat pengantin baru...

mariana said...

Aku sbnrnyer tak paham bila Ila Akad nikah??? So cat, citer la sket psl majlis Ila tu?? Brp jam gi sana??

Nandre The Legend said...

tahniah semua adik2 aku nie nk kawin..alhamdullah kepada yg akan dtg nie kepada: Normala Isa n cik abe, Cik Siti n Cik Atan, bagush la hangpa berempat nie..

ajak jgn tak ajak ok...

mariana said...

heheheh, mala ko ni, sejak kblkgn ni asyik antar email mlm pertama jer, mesti ko excited sbb Ila dah kawin, heheheh aku tau apa ko pikiaq. Ko jgn risau Ila mesti ok nyer. Tapi best gak email ko antar tu, apakata kita pakat beli loceng byk kt dia. heheheheh

mariana said...

Kau bertolak umah Ila brp hb?? Ari Jumaat 3 hb ker??

Shima said...

hhehe..nk tgk skit cmne pengapitnye. sape penagpit lelaki? blh kenen kenen kt ude tak? nnti ana nk suruh sapa jd pengapit? dulu mijon kata dia nk jadi pengapit kshima. hehehe..

mariana said...

pssstttttttt...cat, Shahrul terus tido umah Ila ker lepas sanding tu, or balik shah alam semula. Ko kt sana mesti penah terseremapk ngan Yat kan, dia skang jadi host SPM n Joran Ria kan....

mariana said...

Eleh Mala, ko ckp awal2, so hadiah ko la aku bukak dulu, hehehe, demi keselamatan...

Anonymous said...

oiiittt mala kalu engko kawin nanti aku nak bagi bom jangka or bom yang boleh detect "bahang". Maksudnya bila suhu badan engkorang dah naik, secara otomatik bom tue akan meletup, dan kemudian kuang2....trang tang2 "esok jelah cabut" hehehehhehehe...
Kalu tak pun kitaorang semua tak nak balik psl nak tgk mala esok pagi muka berseri2 hehehehhehee....

By ANatanoe

Unknown said...

tak cabut sampai pagi?? macam best je.. ada sapa2 yang dah kahwin yang dah cuba...??

Shima said...

ha'alah..Yat rupanya. kshima confuse Yat tu ngn sorg lg junior sek kshima. sbb muka diorg sama. mmm..tp Yat tu dlm SPM mcm xbrape best sgt la.

Nandre The Legend said...

amboi crita cabut2 nie, tak elok rendam lama2...sian dia...lemas tau tak...baca buku, tak bule rendam lama2..nanti panas sgt suhu dia...abis nanti tau...dia sensitif..kulit lembut...hehe..info ringkas ERA...

mariana said...

Ish korang ni, aku citer psl cabut benda lain.... korang ni mmg otak blue la, hahhaah

Nandre The Legend said...

biasa la ana, dh besor2 nie...hehe..lagi pun aku pon nk chabut jugak, chabut bulu ayam kat reban blkg umah tu petang sikit, nk buat kendhuri anak si peah tu kawen lusa...tu je.

Shima said...

ehhh...anak cik peah tu nk kawin lusa ke? dia xbagitau pun. larat ka hang nk cabut bulu ayam tu..anak cik peah tu kan byk kwn..so ayam pun kena sedia byk ekoq.

Nandre The Legend said...

ayam2 aku semua nya baik belake, fresh2 mata memandang bak katakan. hehe..nyam nyam nyam...