Monday, August 27, 2007

Guess Guess Guess


Salah satu game show faveret aku ialah Guess guess guess yg dihoskan oleh Jacky Wu, Cheng Lin (yg comel meteor garden tu) and Ah Ya (dulu). Semalam last episod utk Cheng Lin, dah la Ah Ya yg kelakar dh blah, skang Cheng Lin yg comel n lucu pon nak blah gak.


Aku mmg suka game show ni dari dulu lagi, tapi tiap x aku buka 8tv jer, mesti kena marah kt familiy aku, lama2 tuh diaorg tgk dialog bersahaja Si jacky tu, diaorg pon gelak sama. Topic semalam flower boy, tapi segmen dia kejap jer sbb nak raikan si Cheng Lin.


Harap2 host baru dia pon cute n gila2 mcm Cheng Lin and Ah Ya gak. Tapi selagi ada Jacky, aku rasa game ni akan maintain. Korang mesti hairan kan artis2 taiwan berlambak muka baru, kebanyakan jd glamer lepas masuk game ni, mcm Cheng Lin gak...Kiranyer games ni mmg bleh buat aku gelak sampai ke telinga la. Saper yg sedih2 aku syorkan tgk show ni kt 8TV kul 8.30mlm, ari Ahad. Sila tgk Cheng Lin yg lucu, click sini

No comments: