Tuesday, June 28, 2005

Terjumpa kawan lama

Ari tu masa tgh beratur pjg utk fitting baju kt MNG MIdvalley, rupanyer2 Kak Diana kt depan aku. Dah lama giler x jumpa, drpd dia aku baru tau yg Si Sharina baru deliver baby boy last month, dia duk kt Segamat, housewife cum mother la skang ni.
Lepas tu masa test aru tu jumpa nurul, yg mcm mamak sket tu, budak matrix batch kita, classmate Mala and also zwa ex-gf buntal. Drpd dia n Kak Diana aku baru tau yg kbykn diaorg tau aku dah tunang, tp yg kelakar Kak Diana pun dpt gambar tunang aku. Jadi ari ni aku nake delete gambar aku. Hhehehhe, sekian la sajer laporan ari ni.

3 comments:

mariana said...

Tak kisah semua or tau, hatta En. Norman skalipon. Tapi mcm x best la plak ada org dpt gambar by email. Tp salah aku gak gatal tgn letak kt blog, jd aku pon dah delete dak kelmarin.
Hmmm mesti cute kan anak Sharina, kalu ikut muka husband dia si lecturer tu kan.

Anonymous said...

dalam hidup ni, mesti pernah sekali atau 2 kali atau berkali2 kita semua buat the most craziest thing...kan???...kalau diingatkan balik, that thing is so stupid, very stupid...even we did promised to ourselves not to regret when doing all that stupid crazy things...but, at the end, when our crazy mood has gone, all we think now is just a big regretion........a big shame ever....aarrggghhh...!!!!....Life is so suxxxxx....

Nandre The Legend said...

kak diana,

wow..kak diana seksi tu kan..dian ayang sexy...

dian diana, lama aku tak jumpa dia...bule tahan jugak dia kan..ermmm