Friday, June 10, 2005

Berakhirnyer sebuah perjalanan hidup.....

Al-Fatihah kpd Tok Ayah Ibrahim Bin Abdullah, semoga roh mu ditempatkn dikalangan org2 yg beriman, Amin.
Jika dpt diputarkn waktu nak je aku menebus satu kesilapan di saat2 akhir, tp itulah manusia yg ego. Maafkan segala kesalahan, sesungguhnyer aku tidak menyangka kepulangan kali ini ada makna. Sempat aku ucapkan kata2 maaf ditelinganyer ketika nazak. Tapi satu benda jer yg plg aku kesalkn sebab akulah, ayah aku takde kt tpt datuk masa hembusan nafas terkahir. Sbb aku n abah kena gi klinik, abah nak jemput doktor, n aku nak amikkn ubak bengkak kaki. Klau aku tak asuk sbg pesakit mungkin sempat. Dah nak sampai pagar rumah, ma call abah ckp Tok ayah dah takde....
Kalaulah disaat2 hidupnyer................................ mungkin ceritanyer akan berlainan. Sesungguhnyer manusia mmg takkan lari dlm sesalan dan itulah yg plg sakit dan menyedihkan.

3 comments:

Shima said...

mgkin penyesalan akn membuatkn kita sedar mcm mana diri kita sbnrnye dan berusaha utk merubah utk mjadi yg lebih baik.

mariana said...

wish nyer, klau bole nak langsungkn perkahwinan pd hari raya ke4. Sila lah dtg ke rumah. Nak tanya saper yg nak dtg, so bloeh la edarkn kad. Hehehhe (kursus kawin pun tak gi agi).

Anonymous said...

Manusia memang suka menyesal...manusia mmg tak pernah nak hargai ape yg ade...itula manusia