Friday, April 15, 2005

Akhirnyer......

Akhirnyer aku berpeluang meluangkn masa utk mengirim post baru dlm blog ni. Aku curi masa, time org gi semayang jumaat. Skang ni hidup aku change drastically. Why??? Because dulu x ikut rutin, skang pagi2 dah kena bangun mandi, sebab kena mendahului masa, sblm masa mendahului kita. In summary, keluar awal pagi sblm jammed. Dulu x penah rasa nak makeup or mkn dlm keta, tp skang vise versa. While on driving i applied my make up, but in traffic light mode la. Tapi skang ada driver ke pantai baharu, tp lepas tu tukar aku lak jd driver ke semarak. Duit keluar mcm air, siot.... parking sajer dah rm3.50. But aku try minimisekn kuantiti aku m'gunakn kereta. Cuma in case, mcm ari ni, aku terpaksa drive, sbb Tan ada migration (OT) ari ni. Aku masuk kul 9.00 a.m, balik kul 5.00 or 5.30 pm.
Aku malas lai nak ckp psl status kerja buat masa ni, sbb still under training, kalu dah conform baru boleh sembang byk.
Nak tanya sket, apa pasal ngan pony, aku x paham la, boleh tolong cerita ka?? Saper lak Jamain yg baru kawin tu? buadak pm21, batch kita ker? Hmm, apa lai nyer?
Haa, baru teringat psl soalan Kak Shima, psl Charles n Camilla tu. In my point of view, Charles n Camilla is a true love story, because he can pick any young, beautiful women, like Donald Trump done, but, yet still he choose that old kerepot lady. Diaorg dah couple berkurun dr muda sampai kerepot, aku mmg salute ngan Charles. Laipn penah tak korang baca psl gosip psl Charles ngan ppuan lain semasa n selepas dia kawin ngan Lady D. Tak penah kan.. Same goes with Camilla, dia still ada affair ngan Charles walaupn di kecam hebat oleh istana, media massa n rakyat jelata. Korang ingat senang hidup ker, klau hari2 kena intip n kutuk. Walaupn korang boleh ckp it is worth because at the end she will get the title n money. But I don't think a person can wait that long, psikology maa...Itu aku punyer pendapat la.
By the way, keep in touch n see you guys next week.
Wokey, adios

4 comments:

mariana said...

Tu la pasal, sbb tu aku pagi2 lai kena turun. Mcm tadi lewat sket, tp nasib baik ari ni special kes, masuk kul 9.30. Selamat.

Anonymous said...

sometimes u've to let ur life UPSIDE DOWN, to know what is behind, and front of u.......anatano2005..

dengan munculnya Ana dalam Blog nie, maka Tan pun muncul gak ehheheheheh. Pekaba semua??? ada ok tak?? Keje ada ok tak??? Kalu x ok, buat2 ok tau, faham2 jelah nak cari keje skang nie susah. Melainkan ada yang nak jadi pengganti Mat Bangla n Mat Indon dalam bahagian CONSTRUCTION DEVELOPMENT...
Walaupun dah lama Tan x memPOSt kat mana2 blog, tapi Tan selalu gak ler memonitor cite2 member kat dalam Blog. Banyak gak perkembangan pasal kengkawan kita rupanya, ada yang dah kahwin, ada yang dah tunang, ada yang dah ada pakwe hehehehehhehehehe....(perkembangan nak tambah orang) Apapun Tan nak mengucapkan "Semoga semua member jadi orang penting yang berguna"

p/s: Jangan biarkan diri anda dibelenggungi Misteri tak dapat keje...

By ANatano

Shima said...

mmm...ishh serabut la..kena curi masa skit nk blogging ngn korang ni. lagipun skang ni dh bertammbah bil blog, so tiap blog msti tgk..bila dh tgk xkan la x comment..nnti x adil lak. so makin byk time consume utk blogging je. hehehe..bagusla tu mengeratkn ikatan persaudaraan berlipat ganda. anyway, nice to have u 2 back! ana & anatanoe.

Anonymous said...

ishk23x...bgus laa blog mu ni sampai org nipon pun ada join gakk!!..teman org cni jeee x jauh..org kl...klia..hahahaha..

jeng..jeng..