Monday, July 05, 2004

AKU DAN PETANG

Perasan tak (kalu tak perasan takpe) Kalu ptg2 ni mesti otak dah jadi lembab. hehheheeh sbb tu la makin giat masuk blog ni. Dah buntu dah nak buat programing,..kelakar tau, masa mul2 dpt IT dept, rasa mcm nak pengsan, sanggup nak mintak apply dept lain, tapi xdpt.Pastu dpt lak offer dari datuk jd (......)mls nak ckp, pun tak nak. Akhir nyer terperuk la aku kat sini. Nak apply library tak reti nak buat cataloging. Aku ingat nak masuk AF or Malaysia Idol la pulak,..hihihi xde la. hmmmm kalu bole nak jadi DONIA la. Kak Shima tau tak apa maksud nyer????

4 comments:

mariana said...

Apasal Cat tak masuk hari ni.Mr Rizal tgh buat air liur basi ek,ooo tido ptg la ni.Emm boring la ckp sorang2 kat sini. Semua org bz ker???

Shima said...

apa benda tu? sejnis biskut? perabot? tumbuhan? or animal...mcm Donkey?

Anonymous said...

BZ gilerr ari niee....
Alamak kena buat standby lak malam niee..>>dahler dr pg sampai ptg ada2 jer keje. Tade keje pun cakap ada keje (saja nak tunjuk eksyen depan bosss hehehehe cover line ler katakan) Malam ni kena buat networking tuk Malaysian Idol. Kalu tak silap aku diorang buat kat Bukit Jalil..Tahler kalu tak silap aku. So sementara tunggu malam ni, gua n rakan sepejabat gi kuar jalan2 kat kg Baru jab.
p/s: Biar pun c.buk still ada time gak tuk nak masuk blog awk nieee...
By Anatanoeee...

Unknown said...

oh!! ku masih ada lagi cuma jarang nak online.. sebab kena control sikit bilnya nanti sampai kalau tinggi sangat tak terbayar.. untuk cat.. rasanya service tu kena langgan ngan telekom, kat umah ku ada langgan service tu.. tak ingat pula berapa harganya..