Friday, June 25, 2004

ENGLAND KALAH

Well, sepertimana yg kita ketahui, smlm England Kalah. Aku xsedih, tp terkilan coz England umpama pasukan penyeri dan ada ramai penyerang yg best2 dan hensem. Yg aku sedih Itali kalah, coz aku mmg minat giler since dr kecik lagi. Jerman pun dah kalah, aku mmg tak suka pun. Semua pasukan giant dah tewas.So. korang rasa sapa yg menang? Sila lah kemukakan pendapat anda. Aku rasa Perancis kot. Hari ni kat TV3 semua pakai T-Shirt Euro, aku x pakai coz xbaca email, yg ari ni kena pakai t-shirt tu.Kalu aku tau aku dah sarung tshirt Itali aku. Actually aku dpt England punyer, tp aku tukar ngan member yg dpt Itali. emmm buat susah aku jer gosok baju kurung ari ni.

8 comments:

Unknown said...

he'elehhh...
dah pandai sangatlah tu..
mana ada england kalah.. serilah.. satu sama.. kalau orang yang betul2 makan bola tidur bola.. masa tambahan + penalti tu dah tak kira dalam game... informasi untuk kawan2..

Unknown said...

he'elehhh...
dah pandai sangatlah tu..
mana ada england kalah.. serilah.. satu sama.. kalau orang yang betul2 makan bola tidur bola.. masa tambahan dan penalti tu dah tak kira dalam game... informasi untuk kawan2..

Unknown said...

he'elehhh. dah pandai sangatlah tu. mana ada england kalah. serilah. satu sama. kalau orang yang betul2 makan bola tidur bola. masa tambahan dan penalti tu dah tak kira dalam game. informasi untuk kawan2. tapi bengang juga italy kena balik awal.

Unknown said...

hek elehhh. dah pandai sangatlah tu. mana ada england kalah. serilah. satu sama. kalau orang yang betul2 makan bola tidur bola. masa tambahan dan penalti tu dah tak kira dalam game. informasi untuk kawan2. tapi bengang juga italy kena balik awal.

mariana said...

tak kira la, kalah la jugak tu, eleh buat apa la dok sokong sgt mat saleh tu, xde pekdah gak tu. Ramalan terbaru aku. Aku rasa Rep. Chench yg menang nanti kot.

Shima said...

eh..apahal ni komen ulang2...nk conquer pun biarla comment bervariasi

Unknown said...

he'eleh...
eja republic czech pun salah..
tgk!!!
ejanya macam ni; "REPUBLIC CZECH"

mariana said...

HAMPEH!!! Suka hati la nak eja salah, cikgu BI takde tegur pun. wek :p